Rozszerzone testy

Rozpoczynamy „otwarte” testy, informacje zostały już rozesłane do części osób które wspierały projekt ;-)

24 myśli nt. „Rozszerzone testy”

  1. Jak ja nie mogę się już doczekać nowego MH… Dosyć mam już użerania sie ze starym MH, który częściej wiesza się niż działa i ryzykuję utratę mojej skromnej rangi na forum bo coraz więcej moich tematów wymaga naprawy. W ilości wrzuconych plików daleko mi do bardziej aktywnych uploaderów, ale trochę wrzuciłem, głównie muzyki. Chociaż część tematów RT naprawił, ale nie chciałbym nadużywać ich czasu i cierpliwości do takiej roboty, bo mógłbym chociażby sam zrobić forward.

  2. Testy dotycza forumowej rangi sponsor czy jak to wyglada? Obecnie nie posiadam tej rangi a mialem ja juz kilka razy wiec tez dostane do testow? :>

  3. Testy dotyczą osób które w poprzednich latach wspierali projekt MH i podali swój email.

  4. witam

    a takie pytanko , czy można stwierdzić aby nowy MH ukazał się jeszcze w marcu ?? czy też przewidywany jest dużo późniejszy termin wydania finalnej ver. ??

    pozdriawiam

  5. Bardzo bym chciał, ale to zależy od czasu naszych programistów.

  6. Mam pytanie nowy moorhunt działa na linuxie ??

    ps. Jak można wspierać projekt :P ?

  7. Witam ponownie

    Minęło już trochę czasu, czy istnieje możliwość uchylenia rąbka tajemnicy kiedy można się spodziewać nowego MH ??

    pozdrawiam i życzę owocnej pracy nad projektem

  8. To wydane jest w testach, wraz z wydaniem na win. Równolegle są rozwijane.

  9. Heyas – ja testowalem wersje pod linuxa i pod windowsa i jedna drugiej mozna powiedziec nie ustepuje.Takze czekaj cierpliwie a doczekasz sie w koncu powaznej wersji na linuxa.Aha … ja odpalalem na ubuntu 11.10 64 i bodajze na 12.04 lts w wersji beta.

  10. Ja mam debiana wiec spoko. Widziałem ze testy byly prowadzone właśnie na debianie. MH nowa wersja wyjdzie jeszcze do wakacji ?:P

  11. raczej nie przynajmniej mi się tak wydaje, chociaż kto wie , bo tak do końca nikt jeszcze nie powiedział w jakiej fazie są testy , i czy czasem nie trzeba będzie czegoś jeszcze zmienić , a programista też człowiek i swoje życie chce mieć. jedyne co pozostaje to cierpliwie czekać :)

  12. Jestem mocno rozczarowany postawą twórców. Po tych newsach, screenach, minęła kupa czasu, i brak informacji. Tylko szczątkowe, wręcz niechętne info w komentarzach.

    PS. Tego komentarza również nie opublikujecie? Wielokrotnie próbowałem komentować, ale ani razu mój komentarz się nie objawił na stronie. Przypadek?

  13. Freak27 Nie mamy czasu, a programiści z nieba nie spadają by za darmo pisać program ;-) Gdy nadchodzi chwila wolna to bug jest poprawiony.

  14. Gandhi Lista zmian jest pod odpowiednim linkiem dla zainteresowanych. Do poprawy są drobne bugi, które przeszkadzają, ale mocno nie wpływają na stabilność programu. Screeny które pokazałem nie zmieniły się. Czasu mało i prace wolno idą.

    btw. nie znalazłem żadnego innego komentarza Twojego z Twoim nickiem/mailem lub IP.

  15. Hubertus programiści z „nieba spadną” jak tylko dacie im dostęp do źródeł. Co to za problem napisać bibliotekę z podstawową funkcjonalnością dla windy i linuxa, a źródła interfejsu zostawić dla społeczności… Każdy mógłby stworzyć swój interfejs w zależności od środowiska czy braku środowiska graficznego (implementacje konsolowe; serwerowe itp)…

  16. Szczerze to popieram mojego przedmówce, kamlia. Projekty OpenSource są rewelacyjne.

  17. Część kodu i tak musi zostać zamknięta, gdyż jak na dłoni było by widać kodowanie hashy :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>